Ile kosztuje oklejanie szyb?

2 lutego, 2022

Ile kosztuje oklejanie szyb? Oklejanie szyb pojazdów oraz całych samochodów, cieszy się coraz większą popularnością. Jest to sprawdzona forma reklamowa, która przynosi określone efekty. Jaki jest jej koszt? Czy jest to spora inwestycja? Koniecznie wszystkiego się dowiedzmy. 

Nowy wymiar marketingu

Wykonane reklamy agencje jeżdżą po ulicach polskich miast. Możemy je podziwiać na pojazdach wszelkiego typu. Są to nie tylko samochody osobowe, ale także samochody ciężarowe oraz autobusy komunikacji miejskiej. Realizacje dobrych agencji sprawdzają się nawet w najtrudniejszych warunkach. Należy wybrać firmę, która podchodzi do wykonania reklamy nie tylko dokładnie, ale także solidnie i jest ją w stanie wykonać ją na wszystkich typach pojazdu. Mamy na myśli samochody dostawcze, osobowe, ciężarówki, autobusy, samochody terenowe, koparki, TIR-y, quady, motocykle, przyczepy, czy też traktory. 

Jakie są zalety reklamy na samochodach?

Reklamy na samochodach mają wiele zalet. Nic dziwnego, że cieszą się tak dużą popularnością. Pierwsza z nich to na pewno mobilność. Dzięki nim mamy możliwość eksponowania w przeróżnych miejscowościach oraz miejscach. Ma to wpływ na odbiór firmy jako ekspansywnej oraz silnej.

Reklamy na samochodach docierają także do znacznie szerszego kręgu odbiorców. Pomagają nam w zdobyciu nielokalnych klientów. Na dodatek jest odbierana ze znacznie większym zaciekawieniem odbiorców niż innego rodzaju formy zewnętrznej reklamy. Nie okupują w żadnym wypadku krajobrazu. Cieszy się pozytywnym potencjalnym nastawieniem odbiorcy. Jej charakter nienachalny sprawia, że trudno jest firmie zarzucić, iż reklama psuje jakiś widok.

Kolejna zaleta reklamy na samochodach to bardzo szeroki wybór materiałów oraz także technologii wykonania. Możemy dzięki temu zaprojektować dowolnie reklamę, dostosowując ja do wizerunku indywidualnego oraz także potrzeb firmy. Ostatnia już zaleta to odświeżenie wyglądu naszego samochodu.

Co powinna zawierać reklama na samochodach?

Na samochodzie powinno widnieć logo oraz także nazwa firmy. Warto, aby grafika sama w sobie określała branżę. Musi przedstawiać wszystko w sposób czytelny. Często się spotyka czcionkę niewyraźną, która już na samym wstępie w pewnym stopniu dyskredytuje produkt, ponieważ tak naprawdę przechodzeń kompletnie nie ma czasu na jej rozszyfrowanie. 

Na oklejonym samochodzie, czy też na oklejonych szybach powinien się znaleźć przede wszystkim telefon kontaktowy, adres, jak i adres mailowy. Ma być wyraźnie oraz krótko. Sprawdza się doskonale czcionka standardowa o nazwie Times New Roman. Ona była, jest i będzie zawsze czytelna. Nie warto stosować żadnych udziwnień, symboli przerysowanych, czy też liter artystycznych. Reklama ma o czymś poinformować i zachęcić do kupna. Ta, którą umieszczamy na samochodzie, musi zrobić to dosłownie w ułamku sekundy. 

Dosłownie kawałek folii samoprzylepnej jest ruchomym nośnikiem reklamy, które zaletą niewątpliwą jest sama mobilność. Można zdecydować się na grafikę z ciętej folii lub też z folii samoprzylepnej z nadrukiem. Taki właśnie rodzaj materiału pozwala na uzyskanie idealnego przejścia totalnego, ponieważ agencja do tego celu użyje drukarki cyfrowej. Doświadczona firma doradzi, jaki konkretnie rodzaj folii zastosować, zaprojektuje treść, która ma być wydrukowana na folii oraz do tego podejmie się wyklejenia samego reklamy na samochodzie.

Jak kształtuje się cena oklejania szyb oraz całego samochodu?

Tak naprawdę cena oklejania samochodu osobowego jest uzależniona od kilku bardzo ważnych czynników. Pierwszy i jednocześnie najbardziej znaczący element to sama wielkość grafiki oraz sama technologia wykonania. Reklama na samochodzie można kosztować tylko sto pięćdziesiąt złotych, a możemy także zapłacić półtora tysiąca. W niektórych przypadkach będzie to nawet kilka tysięcy złotych. Na stronie internetowej firmy zajmującej się oklejaniem szyb i całych pojazdów znajdziemy cennik. Musimy jednak wiedzieć, że jest to cena orientacyjna. Każdy projekt wymaga kalkulacji indywidualnej. Cennik ten ma pomóc klientom w zorientowaniu się w kosztach.

Grupa reklam na samochodach osobowych podzielona została na trzy podkategorie. Jakie to podkategorie? Pierwsza z nich to najmniejsze pojazdy grupa MINI. Druga to samochody o średniej wielkości, a więc grupa MIDI. W ostatniej grupie znajdują się największe samochody osobowe MAXI. Do największych pojazdów w osobowej wersji zaliczamy wszelkie pojazdy kombi, których długość nadwozia wynosi powyżej 450 centymetrów, auta typu VAN oraz samochody terenowe powyżej 4,5 metra długości. 

Dobrą firmę zajmującej się grafikami poznamy po wielu realizacjach wykonanych bardzo starannie. Dotychczasowe realizacje możemy podziwiać w portfolio. Już na pierwszy rzut oka będziemy widzieć, czy stylistyka i wykonanie nam odpowiada. Bardzo ważne są także opinie o danej firmie. Tej, która może się pochwalić większością pozytywnych opinii, można na pewno zaufać. Nie mamy co do tego żadnych wątpliwości. Nie sugerujmy się samą ceną. Byłoby to nieodpowiedzialne.

Porozmawiajmy o Twoim projekcie.
Skontaktuj się z nami!

Skorzystaj z formularza
kontaktowego






    Ważne: Użytkowanie strony oznacza zgodę na używanie plików Cookies i innych technologii. Więcej w polityce prywatności