Reklama dla stacji paliw

2 kwietnia, 2021

W dzisiejszych czasach bardzo rozbudowanej konkurencji, bardzo trudno jest się przebić na rynku. Zarówno wszelkie formy reklamy, jak i oznaczenia firmy są bardzo istotne, aby przyciągnąć do siebie klientów. Oprócz zastosowania marketingowego mają funkcję także informacyjną. Każda branża rządzi się innymi prawami – inaczej promuje się gabinet masażu, inaczej biuro ubezpieczeń, a jeszcze inaczej restauracja z regionalną kuchnią. Jednym z sektorów, których dotyczy dość specyficzna forma reklamy, to stacje benzynowe. Muszą być dobrze widoczne z daleka, np. gdy znajdują się na autostradzie, a także zawierać informację o cenach paliw i dodatkowych możliwych usługach w danym miejscu. W pobliżu budynku często znajdują się standy z dostępnymi akcesoriami motoryzacyjnymi, a także plakaty z ofertą gastronomiczną.

Pylony reklamowe

To forma reklamy, która jako pierwsza rzuca się w oczy. Czy w trasie, czy jadąc po mieście, z daleka widać stojący, podłużny obiekt z logo, a na nim aktualne ceny benzyny i oleju napędowego. Często zawierają również wzmiankę o bieżących rabatach, programie lojalnościowym bądź też o możliwości zakupu świeżej kawy. Stosowane są nie tylko w branży petrochemicznej, ale także świetnie sprawdzają się w przypadku myjni samochodowych i salonach sprzedaży.

Wiaty stacji paliw

Nieodłączny element każdego miejsca, w którym można zatankować pojazd. Znajduje się i na mniejszych i na większych obiektach – czasem stanowi tylko element zadaszenia, a czasem znajduje się pod nim sklep wraz z toaletami i prysznicami, nierzadko również i z restauracją.

Otoki wiaty

Inaczej znane jako frezy reklamowe lub attyki. Podświetlane pasy okalające dach wiaty są idealnym miejscem na umieszczenie na nich logo i kolorów charakteryzujących daną markę. Są uzupełnieniem dla pylonów; razem stanowią harmonijną całość, reprezentującą firmę. Dzięki nim kierowca już z daleka widzi, na jaką stację się udaje, jakie są aktualnie obowiązujące ceny oraz jakie dodatkowe produkty lub usługi może nabyć.

Plakaty i potykacze

Mniejsze formy reklamowe także znajdują swoje zastosowanie na stacjach benzynowych. Plakaty rozwieszone w oknach czy na słupach wiaty świetnie sprawdzają się w promowaniu np. zbierania punktów w programie lojalnościowym, rabatach przy zakupie określonej ilości paliwa, czy demonstracji nowego produktu. Potykacze najczęściej można spotkać przy punktach, w których znajduje się także strefa gastronomiczna. Świeżo palona kawa, podwójny hot dog czy wypiekany croissant zawsze umilą każdą podróż. Zanim klient poczuje przyjemny zapach z kawiarni, dowie się z reklamy przed wejściem, jakie promocje na niego czekają w środku.

Wybór firmy reklamowej

Niezależnie od wyboru formy reklamy, czy ma to być duży pylon, czy plakat A4, istotną kwestią jest wykonanie. Jakość jest w tym przypadku bardzo ważna, aby materiały służyły nam na długo. O ile promocje sezonowe, prezentowane w plexi i wieszane przy kasie nie będą narażone na ciężkie warunki, o tyle elementy zewnętrzne muszą być odporne na różne czynniki. Deszcz, wiatr, słońce czy śnieg nie powinny mieć wpływu na zamontowanej reklamie na świeżym powietrzu. Stąd też wybór wykonawcy jest kluczowy dla dobrego wyglądu instalacji na długi czas. Warto oddać realizację w profesjonalne ręce, posiadające duże doświadczenie i dobrą renomę.

Porozmawiajmy o Twoim projekcie.
Skontaktuj się z nami!

Skorzystaj z formularza
kontaktowego






    Ważne: Użytkowanie strony oznacza zgodę na używanie plików Cookies i innych technologii. Więcej w polityce prywatności