Co powinna zawierać reklama na samochodach?

4 kwietnia, 2023

Co powinna zawierać reklama na samochodach? Obecnie coraz więcej przedsiębiorstw wykorzystuje swoje samochody nie tylko jako środek transportu, ale także jako dodatkowy sposób na zaistnienie na świecie poprzez umieszczenie na nich własnej reklamy. W końcu oklejony samochód, wyróżniający się z ogólnego strumienia samochodów, przyciąga uwagę wielu kierowców i przechodniów – potencjalnych klientów. Ponadto produkcja i stosowanie aplikacji motoryzacyjnych są dość tanie.

Jakie zadania spełnia reklama na samochodach?

Stałym zadaniem każdego przedsiębiorstwa jest pozyskanie rynku w danej branży, utrzymanie osiągniętej pozycji, pozyskanie nowych klientów. Reklama na autach firmowych należy to tanich form promocji, może być uzupełniana billboardami, szyldami i innymi metodami reklamy, do których jesteśmy przyzwyczajeni.

Szczerze mówiąc, obecnie bardzo rzadko można znaleźć samochód, który nosi tylko nazwę firmy i jej adres z numerem telefonu. Najczęściej informacje umieszczane na samochodzie mają charakter reklamowy, opowiadający o produkowanych towarach i oferowanych usługach. Jednak biorąc pod uwagę niski koszt zakupu i montażu oklein samochodowych, najprawdopodobniej będziesz w stanie w pełni uwzględnić ich koszty w wydatkach.

Nasza firma zajmuje się tworzeniem grafiki na samochodach, wykonujemy projekt reklamy stosowanie do wymagań klienta, dopasowujemy najbardziej optymalne materiały (folia wylewana i polimerowa). Wykorzystujemy nie tylko folię z gotowym nadrukiem, ale również grafikę wyciętą z folii, w każdym przypadku taka forma reklamy może być zastosowana na każdym samochodzie. Zawsze dopasowujemy rozmiar okleiny reklamowej do wymiaru pojazdu.

Co powinna zawierać reklama na samochodach?

Reklama na samochodach musi zawierać najważniejsze informacje jakie chcemy przekazać odbiorcy. Dobrze przygotowany projekt powinien przynieść odpowiedź na kluczowe pytania to znacz: czym zajmuje się nasza firma, jak się nazywa i gdzie można ją znaleźć (adres, numer telefonu, e-mail, facebook). To najważniejsze czynniki które trzeba przekazać w sposób czytelny, co pozwoli osobie widzącej reklamę szybko zapamiętać jej przekaz. Inne elementy widoczne na okleinie są tłem, którego zadaniem jest przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta lub partnera biznesowego.

Perfekcyjne opracowanie reklamy na samochodach powoduje, że jest skuteczna i przyczyni się do zwiększenia zysków firmy. Reklama na samochodach nie powinna być przeładowana dużą ilością grafiki i tekstu, ponieważ to nie służy jej efektywności. Często prostota, czytelność, poukładanie w segmenty wzmacnia przekaz. Dlatego taka forma promocji musi być zrozumiała dla potencjalnego klienta i szybka do przetworzenia.

Cechy i zalety reklama na samochodach

Reklama na samochodach powinna być zwięzła, aby nawet przy szybko przemieszczającym się pojeździe ludzie mieli czas na dostrzeżenie  informacji oraz jasna, aby dodatkowo w burzliwym strumieniu samochodów przyciągnąć uwagę innych kierowców i przechodniów.

Reklama na pojazdach ma swoje zalety, przez co musi być uwzględniona w planie kampanii reklamowej:

  • Szerszy zasięg odbiorców niż media stacjonarne.
  • Niski koszt przy wysokiej jakości reklamie.Taki chwyt marketingowy jest dużo bardziej opłacalny niż plakaty, szyldy, ulotki.
  • Oryginalność, kreatywna reklama jest szczególnie powszechna.
  • Duża przestrzeń do umieszczania informacji.
  • Niekończąca się kampania reklamowa bez opłat wynajmu powierzchni reklamowej.
  • Jedność strategii marketingowej i wizerunku firmy.

Reklama na samochodach to jeden z najskuteczniejszych sposobów promocji, ale zamawiając ją należy wziąć pod uwagę to, że jakość i wygląd reklamy zależy od doboru i jakości użytych folii. Czym jest branding pojazdów? Oznakowanie pojazdu w postaci logotypów oraz obrazów związanych z działalnością firmy może obejmować różne elementy karoserii. Odbywa się to za pomocą specjalnej folii, którą w razie potrzeby można łatwo usunąć, aby zmienić treść reklamy.

Kto może potrzebować reklamy na samochodach?

Reklama na samochodach to klucz do pomyślnego rozwoju każdego przedsiębiorstwa – od małej firmy po duży holdingu zatrudniającym dziesiątki tysięcy pracowników. Gdzie ją zastosować:

  • Transport publiczny: reklama na miejskim transporcie publicznym (autobusy, minibusy, trolejbusy, tramwaje). Jest to skuteczny sposób na zareklamowanie przedsiębiorstwa.
  • Ciężarówki: Oklejenie folią z nadrukiem reklamowym samochodów dostawczych to jeden z najskuteczniejszych sposobów przekazania informacji. Reklama wielkoformatowa pomaga firmie zajmującej się obsługą spożywczą, meblarską i materiałów budowlanych.
  • Taxi. Dzięki takiej formie reklama ma większą widoczność w ruchu miejskim. Pasażer zapamięta jasny i informacyjny baner z hasłem i logo firmy, numer telefonu i będzie mógł polecać usługi innym.
  • Transport firmowy: oklejenie firmowego auta będzie widoczną promocją nowej firmy i skutecznie rozreklamuje: szkoły jazdy, sklepy internetowe czy nowo otwartą restaurację.

Najpopularniejszym sposobem oklejania pojazdów jest folia. Jest odporna na dowolne warunki atmosferyczne, chroni auto przed ich działaniem.

  

Porozmawiajmy o Twoim projekcie.
Skontaktuj się z nami!

Skorzystaj z formularza
kontaktowego






    Ważne: Użytkowanie strony oznacza zgodę na używanie plików Cookies i innych technologii. Więcej w polityce prywatności